Heart Company

´s Nachts is het rond het vriespunt dus het sentimentele shit-seizoen is nog niet voorbij. Deze week heeft het debuut album van Rumer veel aangestaan. Een Britse zangeres uit het zuchtmeisjes-genre. Geef er maar een dweil bij want zuchtmeisjes zijn mijn favoriet. Dit is in mijn geval simpel te verklaren: Als een vrouw lieve woordjes in m’n oren fluistert, dan krijg ik zin om haar te nemen. Laat ik daar vooral geen doekjes om winden.

Ik ben weer ‘ns vrijgezel en dat gaat altijd gepaard met een gezonde dosis mixed emotions. Alleen zijn vind ik niet erg, het kan zelfs heel fijn zijn. Gisteren probeerde ik mezelf wijs te maken dat het beter is om vrijgezel te blijven, maar daar ben ik vanochtend op teruggekomen. Ik wil niets liever dan oud worden met een vrouw. Een vrouw die me kan vertederen met fluisterende liefkozigheid. Een zuchtmeisje met zo’n heerlijke hese stem.

Eén ding is zeker: Er ligt een groot gapend gat in de markt van muziekland want er is namelijk nog geen zuchtjongens-genre.
Zuchtend zingen komt heel nauw. Ik doe het graag en schreef laatst een sappig liedje om weer een lekker bij te zuchten.
Soms lijkt het alsof mijn romantische fantasie een loopje met me neemt. Dat vind ik fijn. Begrijp me vooral niet verkeerd.

Over een zuchtmeisje en een zuchtjongen.

Not awake you this sunrise

Even in dreams you´re so pretty

Slowly breathing

You turnover to make me

Wrap myself around your body

I´m just pretending you´re my baby

Heart Company

This entry was posted in Stone & Motion. Bookmark the permalink.

One Response to Heart Company

Leave a Reply

