Jokkemeijers

De eerste keer in levende lijve
meteen een zoen was onverwacht
twee woorden konden je niet beschrijven
overduidelijk dat het sexy was.

Over school, tornado’s en het buitenland
wat ik toen voelde kon ik niet verzwijgen
Geen moment van twijfel en ik pakte je hand
om je naar de dansvloer te begeleiden.

De ladder in je panty deerde niet
omdat ik toch al gulzig naar je keek
“Zonder schoenen dans ik het liefst”.
“Dat is te zien”, en mijn hart bezweek.

Een vaasje en een witte wijn
we rustten even aan de toog
je draaide shag in strakke lijn
en jouw lichaam tegen mij bewoog

Ik voelde alles, jouw hele handel
ze leunden zachtjes tegen me aan
mijn fantasie ging aan de wandel
ik gaf geen krimp zodat jij bleef staan.

This entry was posted in Rummikuppen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

