Beste Mark 2

Jow! Marky Mark! First things first, dude.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid.
Man, wat moet jij gelukkig zijn om op deze dag jarig te zijn. Dat je met al die kaartjes in de brievenbus twee kanten op kunt, dat is godverdomme toch het mooiste wat een man zich kan wensen op een dag als deze. En jij krijgt, als onze MP, ongetwijfeld postzakken vol. You rock!

Zeg, ik hou het ff kort deze keer. Ik moet vanavond werken en m’n platentas heeft nog niet de meest ideale lading om het bier tegen het behang te krijgen. Werken. “Hard voor weinig, nooit chagrijnig.” Zo zeggen we dat bij ons in Brabant. (maak eens een rondje met twee vingers. Zoveel krijg ik vanavond betaald. Yesss!!! Vrijwilligerswerk rules! En weet je waarom? Omdat ik jouw dan dubbel zo hard in je reet naai, en omdat vrijwilligerswerk het meest dankbare werk op aarde is. You better believe it, Marky)
We moeten allemaal keihard werken om sterker uit de crisis te komen! Brood op de plank! Gaan met die banaan! Ketting naar rechts! Ja, nee, ik bedoel: Rustig aan. Vergeet de minderbedeelde niet. Ik geef al 10% terug aan Afrika en meer gaat even niet lukken. Vergeet het niet, dat onder onze ogen een continent naar de fuck gaat.

Nou, veel plezier vandaag. Geniet ervan. Niet te zat eej, morgen weer een dag.
En doe onze Died ook de groetjes van mij en van ons.
De mensen uit Brabant.
Dat zijn wij.

Houdoe!

PS: Toch nog ff één dingetje, (een cadeautje, het is tenslotte je verjaardag) over de aandelenbeurs. Is het niet een plan om daar gewoon mee te kappen? Investeren is prima. Dat vind ik echt, Mark. Noodzakelijk zelfs. Maar laten we eerlijk wezen: de aandelenbeurs is toch gewoon een verkapt piramidespel waar we met ons allen in zijn gestonken?

PPS: Zet dees vanavond maar aan. Dan wordt het pas echt een feest!

This entry was posted in Puzzelen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

