Spatelen in vrijheid

Als ik ooit een cafetaria ga uitbaten, dan kunnen mijn klanten kiezen tussen gepompte mayonaise of gespatelde mayonaise. Detail en nuance vind ik gewoon heel belangrijk, zeker als het om de mayonaise gaat.

Bovendien leven we in vrij land. Dus wie ben ik om te bepalen hoe iemand de mayonaise geserveerd wil krijgen. Keuzevrijheid is een goed recht en mijn cafetaria zou daarin uitblinken.

Als ik mag kiezen, dan kies ik voor de spatel. Er zit geen stylist in mij. Vraag me niet om perfectie te leveren. Ik hou van onvolkomenheden.

Pompen doe ik graag, maar ik ben een spatelaar.

pomp spatel

Image | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

